Sunday, November 1, 2009

10 days count down

今日係生b前倒數10天, 亦係生b前倒數第2個sunday!
同老公去咗大學站Hyatt Hotel食lunch buffet, 好好味, 好舒服, 好飽, 有咗之後第一次食buffet, 因為之前有好多嘢都唔食得, 但last 10 days, 乜都唔理lu, 想食乜就食乜, 但好搞笑, 臨尾諗住嘆下ice-cream, 事緣有個人 (四眼仔) 佢負責幫人筆雪糕.........

四眼仔: 要咩味?
我: 朱古力同士多啤利吖唔該 : )
四眼仔: 係咪自己食?
我點頭: 係.... ?????
四眼仔: 你唔好食咁多....
跟住四眼仔筆咗兩小球俾我.........
四眼仔: 筆細球d俾你, 你唔好食咁多...........
我O咗咀......... 拎住碗ice-cream mini番埋位, 扁晒咀咁同老公講呢單嘢, 佢話一陣再幫我攞過......

真係想投訴佢歧視大肚婆...... 不過算.....

我今日心情極好, 因為一餐食得好開心既午餐, 好relax既sunday, 星期日其實就係應該咁樣過!!! Thanks babe~~

No comments:

Post a Comment