Sunday, November 8, 2009

Last Sunday before aiden comes out




今日係aiden出世前既最後一個星期日, 當然要好好把握! 我原先希望同老公去赤柱走一轉, 點知俾佢refuse咗, 話遠得滯, 危險喎...... 佢提議去西貢..... 又好!!!

我真係好想响最後既呢幾日影番幾張大肚相做留念, 因為話晒都唔知仲會唔會再生第二個...... 而一直由有咗到而家就黎生得, 我都冇乜點影相, 頭3個月因為個樣勁殘, 真係影咗都會delete咗佢, 冇眼睇嘛, 自己都真係唔係好想見到...... 到後期又肥又豬咁, 都好少影, 係影下個肚update下個肚大咗幾多, 全部飛晒個樣....... 最後呢幾日反而真係真係好想影低自己大肚既樣......
今朝一起身, 個天色已經唔多好, 天陰陰好似想落雨咁......
但老公都堅持出去行下, 咁首先就係去咗洗車先, 架車污joe到嚇死人, 我beg咗老公好耐, 佢覺得洗車好waste time........ 最後我擺咗aiden上枱, 我話要洗乾淨架車黎welcome our first baby, 佢先至的起心肝去car wash

洗完架車, 真係舒服晒, 跟住就按計劃入咗西貢, 點知一入到去就落起雨上黎, 我唔理啦, 一定要去食我既favorite 魚蛋, 4粒唔夠仲encore咗4粒, 再加3舊矮瓜, 真係yummy~~

食完魚蛋, d雨冇停到不突止, 仲越落越大..... 搞到我都冇晒mood, 唔好話影相, 連行都辛苦, 又要就住, 又驚滑倒, 所以就走喇! 老公提議番屋企樓下影...... 都好啦! 嘩, 真係番到去就冇雨落....... 真係搞笑!!


aiden出世前既最後一個sunday就係咁過咗喇, 仲有2日咋, can't wait~~~

No comments:

Post a Comment