Monday, November 2, 2009

First Day of Maternity Leave

今日係第一日放產假........

零晨5點醒咗, 瞓唔番, 背脊痛...... 後來唔知幾點....... 瞓番...... 鬧鐘依舊8點響, 我明明叫咗隻豬起身..... 但到我再醒既時候(9點), 隻豬依然仲豬緊....... (平時通常係我起身先, 去晒廁所出黎, 佢就會自動起床, 唔駛點叫) 咁我放假, 冇奶由又係我起身先嫁....... 真係唔知想點, 結果我放假既第一日, 老公就要遲到........

起身後, 等老公出咗門口, 我就開始換床單出黎, 開洗衣機洗衫洗床單, 拎個吸塵機出黎, 清潔間房, 跟住換番新床單, 就去吸埋全屋既塵..... 吸塵真係好玩........
雖然做咗成朝家務, 但我一d都唔覺得辛苦..... 而且仲覺得呢個全職家庭主婦感覺好正......

做咗咁多嘢都只係11點幾, 跟住有d肚餓先發現自己成朝只係飲咗一盒奶, 咁就去叮番尋晚食淨既西蘭花, 食完再check咗一陣公司email, d衫就洗好, 跟住我將d衫曬好, 就準備出街買嘢食.....

唔洗番工d時間寧舍好駛...... 天氣又清涼, 好舒服, 今日係一個好好既開始......

No comments:

Post a Comment