Friday, November 13, 2009

入院第4夜

今日係入院第4晚.........

由第一晚, 好緊張既心情.........
到第二朝, 超緊張.... 到aiden來臨既一刻, 簡直好似發咗一場夢咁........

我 - 出乎意料地打好咗好多針同插咗好多喉都唔痛........ 我慶幸我揀咗呢間醫院-仁安醫院, 呢位醫生-Dr Fok, 亦都好好彩地遇上呢位麻醉科醫生-Dr Yip, 因為我不嬲都認為一個有經驗, 手勢好既醫生, 真係好重要......... 整個過程只係用咗大概45mins (當然未計等, 冇錯, 做手術都要响手術室門口瞓响度排隊, 亦都可能正是因為咁繁忙, 所以大家都好快手)

Victor - 我終於感受到佢既不知所措, 緊張非常, 因為佢直頭係呆過我, 佢好似好多嘢都反應唔切, 好唔鎮定, 第一次做爸爸, 唔知佢個心情有冇我果個咁複習呢......
一切亦都好快過去, bb亦都順利出生, 3.41kg, 即是7.5lbs, 喊聲響亮........

但當落入爸爸既懷抱之中既時候, 呢個小寶貝竟然好似認得人咁收晒聲, 好感動呀, 因為佢認得爸爸, 真係好amazing~~


第一張全家福


Day 1 Aiden Iu



Day 2



Day 3

No comments:

Post a Comment