Sunday, November 15, 2009

成績

尋晚由8:30pm開始, 一邊按摩乳房, 一邊發現按摩按鬆咗就會自然有奶水流出黎, 之前叫媽咪死揤爛揤揤到痛不欲生都係冇用, 我一邊按, 一邊拎住個奶樽儲起"滴"出黎既奶水, 係咁不停咁儲....... 可惜有時等得左邊滴出黎, 右邊又接唔住, 每每有奶水waste咗或者滴咗落床單度, 我都心痛死...... 一直咁按按到10:30pm夠鐘去餵奶房餵小寶, 我先停止..... 成績就只有咁多:

左手邊果樽係晏晝唔識既時候, 揤出黎, 雖然好少少到好似冇咁, 但其實打側咗個樽都見到有d咁多......
右手邊果樽係830-1030揤出黎既成績, 亦都真係好少, 而且揤完都已經全身乏力, 兼周身骨痛......
拎到過去餵奶房, 個姑娘仲話: 嘩~得咁少咁仲俾唔俾bb食??
我竟然唔係發嬲, 而係響度乞求佢俾我個bb食....... 雖然得咁少我都希望可以俾bb食下母乳, 因為真係"滴滴皆辛苦".....
坐低再捉小寶試埋身餵, 但佢根本就唔肯吸, 唔知係咪食慣咗奶樽, 佢都唔肯好似頭一兩日咁張開嘴去食, 成日避我...... 迫佢兩迫仲發脾氣, 喊到拆天...... 真係弊, 佢肯定係我同victor加埋既咁grumpy, 點算?

No comments:

Post a Comment