Saturday, November 14, 2009

谷奶

谷奶 - 真係超辛苦, 超痛.........
真係好想放棄.......

今日已經係第4日, 尋晚開始個胸好熱, 我都知係谷奶既徵狀, 都開心嫁, 有得谷即係代表有奶啦.......
之後個胸硬晒, 仲摸到週圍有好多一粒粒硬粒, 我都估到係d乳腺塞咗, 我已經好努力咁去同佢按摩, 希望可以令佢鬆番, 咁小寶就可以吸到奶奶........ 但可惜雖然係有d奶水流出黎, 但個胸仍然係好實.....

今日姑娘建議我主手揤d奶出黎..... 講就好似好easy, 其實係好難同埋好痛...... 痛到唔止係個胸痛, 連成個人都好唔舒服........ 我叫媽咪幫我揤....... 因為我諗住叫第三者揤會大力d, 好d, 點知真係好痛, 痛到我喊咗出黎...... 聽人講啱啱生完仔, 唔好喊, 但我真係好忍唔住.........

No comments:

Post a Comment