Friday, October 30, 2009

臨尾香

唔希望會發生既事, 終於都發生咗!

last nite (36w2d), 發現個肚生咗d妊娠紋 (at lower abdomen), 好紅的, 一點點 (大點), 唔知可唔可以話一撻撻呢, 總之.......... 好核突.......... 好恐佈..........

係victor發現的 (我成日都叫佢幫我檢查住) 但前幾日都冇嫁, 估唔到尋日再check就有喇, 佢仲影埋相俾我睇, 然後我忍唔住留咗幾滴眼淚...... 因為實在估唔到係咁肉酸................

我一直以為自己可以偉大到"絕不介意", 應該可以接受得來, 我成日叫佢check住, 雖然冇, 但我都同自己講: "遲d就會有嫁喇!" 我希望早d令自己會接受到, 同埋希望俾個心理準備佢....... 但當d紋真係走咗出黎既時候, 原來真係幾咁難以接受........

就只係剩番12日, 點解連呢12日都守唔住呢??? 呢d係咪叫"臨尾香"???

我有諗過影張相post上黎, 但又真係有點兒過唔到自己, 如果post咗上黎呢度, 我諗我呢度要關門大吉, 唔可以再share俾朋友睇, 免得嚇親人呢.............

No comments:

Post a Comment