Monday, October 26, 2009

bb床+小1插曲

終於響上星期五晚收咗張bb床(屋企果張), 附送小插曲一則~~
話說間網上商店個老闆自己親自送貨, 咁佢個老婆就一齊黎送貨啦, 老闆娘中途發現個收貨人個名(即係我)同佢一個舊同學一樣, then佢就以為我係佢果個舊同學仲帶埋隻狗上黎算同我相認......

而我諗住收貨呢d咁簡單既工作, 交俾老公應該應付得來, 我咪去沖涼囉..... 點知沖沖下涼電話響, 個老闆話去到門口ring bell冇人應門...... 咁我只好在沖到一半既情況下赤條條咁走出去半開房門叫我老公去收貨...... 點知聽到個女仔話識得我, 叫周寶珊............. 周寶珊???? oh sorry, 我真係冇印像有個舊同學叫周寶珊, 就算有呀, 都唔慌熟啦...... 而且當時既環境係我沖涼沖到一半, 仲要赤條條, 唔通我走出黎同你相認咩~~~ 我嗌出去話我唔識得一個舊同學叫周寶珊喎.... 點知個女的仲話: 吓, 唔識? 你扮嘢呀???
嘩..... 真係火都黎埋, 我駛扮嘢?? 最攞命係我老公竟然一口咬定果位小姐係我同學, 仲走黎兇我話人地真係講得出你個全名喎..... 大佬呀, 我上網買嘢係provide full name既, 咁知我全名有咩咁奇啫..... 佢仲係都要話果個係我同學, 仲好似想我出去同佢相認咁...... 真係想死~~~
我都有你冇理, 沖埋果半個涼先....
沖完涼出黎打番俾個老闆, 再同佢老婆對話....... 原來佢真係有個舊同學同我個中文名一模一樣, 最估佢唔到係連英文名都一樣........... 真係幾咁萬中無一..... (我個名唔係陳大文喎, 係連慧雯吖嘛, 係咪好萬中無一先, 可能未必全部字一樣, 但英文譯音一樣囉)

呢d咁既"巧合", 都真係唔怪得佢會有咁強大而且一睇就覺得"一定係"既反應........ 我仲問佢係邊間學校既同學呀, 佢話"利記", 我仲問佢"利記"即係咩, 我心諗我幼稚園到中學都係"德記"喎..... 真係太太太太太太搞笑..........

最搞笑係我老公, 佢只係不停咁強調對方好斯文, well咁斯文唔可以認錯人既咩?? 做乜乜都一定係個老婆錯先得, 人地認錯人唔得嫁咩...... 激死人喇~~~

當晚我都急不及待咁要砌張床, 砌就砌咗, 不過可以adjust高度果邊個欄較上較落有問題, 唔知我係咪做錯咗一d步驟呢??? 今日都係要舅舅黎fix番.... 真係唔好意思喇, 仲諗住唔麻煩佢添, 見佢上次砌得咁easy......



No comments:

Post a Comment