Friday, October 23, 2009

留給最愛的說話

小寶/aiden,

aiden 係daddy同mommy為你改既第一個名, 小寶係後期先叫, 因為mommy想你個中文名裡面有個"寶"字, means 你係mama既寶貝!!!

仲有唔夠3個星期, exact d係18日, 你就會降臨呢個世界上! 我同daddy都非常期待呢一日!! 由呢一日開始, 我地所做既一切, 都會以你行先! 我地承諾過對方, 要給予你最多最豐富既愛, 但並不等如我地會縱容你! 響你長大既過程裡面, 可能你會發現我地對你好嚴厲, 其實我地既出發點都係為你好, 我地希望你响discipline既環境之下長大! 希望你從小能夠培養出良好既生活習慣, 做人宗旨, 響將來你成長既過程之中有絕對既能力去照顧自己! 呢個係我既目標!

我唔需要你有好大既成就, 我只希望你會係一個身心健康, 正直善良既人! 而且時常保持笑容, 樂觀開朗!! 人既一生係冇完美, 人生總會有好多挫折, 我好希望你將來遇到挫敗既時候, 你可以樂觀, 正面咁去面對!

到咗你teenager既階段, 可能你已經唔會再認同我同daddy所講既嘢, 可能你已經有你自己既諗法, 可能你會覺得我好out, 或者好長氣, Fine, 我會明白既! 只希望你會記住一點 - you're my son and I'll love you forever!!

響你成長既階段, 你會不斷認識新朋友, 朋友有好有壞, 各有特性, 你一定要嚴選你既朋友, mom會提醒自己唔應該去干涉你識朋友, 但你一定要make sure you know how to protect yourself in all ways! 十年後既社會會變成點我真係無法想像, 但今天2009年成個社會既風氣就已經係好差, 青少年問題非常嚴重, 但我同你daddy都積極地向好果方面諗, our son will do well!! 希望你識得分辦是非好壞, 知道自己應該做乜同唔應該做乜!

到你再大少少, 你會識女朋友, 女朋友只係你人生之中既過客, 得失唔好睇得咁重!! 你將會有好多好多個女朋友, 但我希望你係一個接一個, 要尊重女性, 唔可以隨便傷害人! 娶老婆唔駛咁早, 首先你要有能力照顧自己既生活, then你要確定你能夠提供優良既生活俾你既伴侶, 最後先好考慮同居或者結婚! Daddy Mommy 都商量過, 當你長大成人, 成家立室, 我地會俾你十足既空間, 唔需要你&你既伴侶同我地一齊住一齊生活, 但我仍然希望你會時常番黎屋企探我, 因為我會每分鐘都掛住你!!

好似一講就講到三十年後, but time really flies......

No comments:

Post a Comment