Thursday, September 24, 2009

Had a Bad Sleep

尋晚, 瞓得好差!
3點幾瞓得好唔舒服, 起咗身.......
留意到宮縮既情況 - 好密集!
個肚硬晒, 鬆番, 又硬晒, 再鬆番...... 幾次之後, 我拎起個電話, 望下個時間, 係唔夠1分鐘 - 硬鬆硬 - 係鬆唔夠1分鐘又硬番.......... 我以為我自己生得!!!
相信victor都瞓得唔好, 因為我本身己經背脊痛, 左轉右轉, 影響到佢! 後尾我仲醒埋, 我知佢瞓得唔好, 因為聽唔到佢d鼻鼾聲 sorry呀老公, 我都唔想!

No comments:

Post a Comment