Thursday, September 3, 2009

好驚~~~~~~

醫院覆咗NOV 11 8AM開刀.......... 好驚~~~~
NOV 10 8PM入院"Check-in"............. 好驚~~~~~
呢一晚d 媽咪係點過既呢???????? 好似等行刑咁........... 唉....... 好驚~~~~~~~~
打算帶定個laptop入院............ 不過夜媽媽都唔知有冇人同我傾偈呢???

尋晚daddy同mommy既對話:
mommy: 醫院今日confirm 咗11月11號 8am 開刀喇!
daddy V 手 (唔明咩事要V手)
mommy: 10號8pm要入去check-in.......
daddy: 做咩好似酒店咁.....
mommy: 呢晚唔計錢嫁......
daddy: 真係? 係咪嫁? 咁好? 唔收錢?
mommy: 係呀, bk d媽咪有提過, 咁我今日咪confirm下姑娘囉, 佢話係既.......
mommy: 不過8點鐘入到去都唔知做乜, 我驚我果晚會瞓唔著........ 好驚呀.........
daddy: 唔駛驚, daddy响度, 我會陪你嫁嘛, 反正都會請假嫁啦!
mommy: 唔通你以為可以陪我成晚唔走咩?
daddy: 咁我等你瞓著先走囉!
mommy: 我驚我瞓唔著..... 你估你果晚番到黎瞓唔瞓得著?
daddy搖頭 (心諗: 如果果晚有波睇咁就正喇)
mommy: 咁你第二朝會唔會唔知醒黎嫁?? 好早嫁喎!!
daddy: 黐線!!!!!!!! 梗係唔會啦!!!!!!!!!

如果要我一個人被推入手術室, 我出番黎之後一定一定一定唔睬你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. 呢排睇你個blog多左...發現原來victor哥哥唔係我想像中咁嚴肅架喎....哈~aiden有個又靚又細心的媽媽, 又有個咁可愛的爸爸..真係好幸福架~
    所以aiden你要聽話...唔好激嬲爸爸同媽媽呀~唔係表姨都會唔錫你架!!!

    ReplyDelete
  2. 佢係冇睇過我個blog嫁, 我希望有一日, 佢會睇到, 或者咁講希望佢會有興趣想睇下, 所以除咗記錄低一d生活點滴之外, 一d有用既資料啦我都會放响度, 我覺得將來大家一齊睇番都幾得意!
    我希望aiden大個咗都會睇到我個blog, 唔知可唔可以keep好多年既呢? haha 生完都唔知仲有冇閒情寫, 希望會keep住啦, 我都好習慣同埋好enjoy做呢樣嘢, 因為試過自己睇番都覺得好sweet!! :)

    ReplyDelete