Friday, December 4, 2009

music mobile

今日出去洗頭(坐月以來都只係洗咗5次頭:p) 4/5日洗一次都係我既極限...... 一早都計劃咗洗完頭去買咗個music mobile俾aiden豬, 即係掛响床仔度轉轉轉又有音樂果d........

左揀右揀行咗幾間舖先揀到幾個合眼緣既....... 最後揀剩2款出黎 (其實我只係揀吊住既公仔靚唔靚) 有我最鐘意既淺啡色bearbear, 最grand, 另一個係唔知兔仔定咩colorful d但d公仔就好似麻麻地得意 (不過其餘果d仲核突)......

左諗又諗, 記得好似話bb會鐘意d colorful d既嘢......... ???
好啦, 咁就要核突兔仔啦 :(
跟手問下個sales係咪全部d音樂都係一樣, 佢話唔係, 咁我問可唔可以試聽啦, 佢話得喎......
當個sales正去拆盒嘢俾我試聽之際, 我見到同一個牌子但唔同款 (我都唔記得個款係有咩唔同, 但個盒係唔同size既), 係小丑公仔又colorful又ok得意喎, 點解頭先睇唔到 -_-""

當個sales番黎既時候我就唯有扮嘢問下佢試晒3款得唔得啦...... 佢話可以喎 :) good

跟住去試聽......... 幾乞人憎呀, 我覺得個至grand bear bear既music係最好聽囉, 叫人點揀啫???

最後...... 我都係買咗個小丑music mobile -_-"

沿路番屋企一路諗唔知小寶會唔會唔like呢個小丑既music呢?? 唉.... 咁我買至grand bear bear咪好囉......

反思: 我呢個小寶究竟會鐘意邊一類既玩具, 邊一類既music, 我到而家都仲未捉到路......... 唉.... 呢個媽咪真失敗!!



咦... 好彩佢都幾鐘意啫.....

No comments:

Post a Comment