Wednesday, December 16, 2009

利筋問題

今日終於去咗仁安睇咗兒科Dr Lau refer 果個耳鼻喉科Dr Tsang, 佢話aiden條利筋係算生得前, 都好大機會會黐利筋...... 佢話個手術好簡單, 可以揀而家做, 亦可以等佢識講嘢時證實咗係黐利筋先做...... (呢d我之前其實都已經考慮過晒, 決定咗襯佢細個做咗佢先約呢位Dr Tsang見面) 我問Dr Tsang可唔可以安排今日即刻做埋, 可惜佢今日appointment full晒, 最快要明天, 所以最後我預約咗明天早上10am

雖然只係小手術, 但都有d嘢要prepare, 好似要aiden空肚去 (呢個真係有難度, 要隻大食豬空肚...... 佢又拆天都似), 仲要早一個hour到, 因為要食少少瞓覺藥, 話等佢暈暈地唔會反抗得咁勁>~< 最後係準備一餐奶奶等佢做完手術出黎即飲, 可以令佢忘記傷痛咁話(呢個响我向第二個出面既醫生查詢時個姑娘亦係咁講)...... 之前個兒科話細個做唔需要落麻醉藥, 原來都係會落少少, 係噴既麻醉藥, Dr Tsang話好安全..... 咁, 我都要信醫生啦.......

unfortunately, 婆婆明天早上亦有一個appointment - 有人黎整屎塔, so 明天只有我自己帶bb去醫院, 唉..... 好擔心添..... 要餵藥(瞓覺藥), 未試過, 唔知自己掂唔掂, 又唔知姑娘會唔會幫手...... 唔知bb會唔會痛呢? 做完手術會唔會唔舒服呢? 食完d瞓覺藥唔知會唔會瞓好耐, 瞓咗做完手術出到黎唔知飲唔飲到奶呢? 咦, 我d新奶樽要啜先出奶嫁喎..... 係咪應該要拎番d舊奶樽出黎用呢? 但係又未消毒添......

我失眠呀!!! 11點幾瞓落床, 到而家2點幾都未瞓得著.......
mommy你要堅強d呀, 明天得你一個, 你要照顧小寶嫁..........
okay....... 我會ok的!
daddy呢? daddy出咗trip呀, 去咗上海, 要thursday先番, 起碼friday先有機會見面了...... 佢都因為呢個手術仔佢唔能夠响我地身邊而非常內疚, 佢真係一個傻daddy, 我地都冇怪過佢...... 不過可能到friday小寶已經唔記得咗佢係乜水lu, 成4日冇見, hohohohoho

No comments:

Post a Comment