Wednesday, December 2, 2009

奶咀 - 給沒有安全感的小寶

已經10日冇寫blog, 湊仔既生活真係唔容易! 每一日既時間都過得好快, 起身, 食早餐, 泵奶, 湊仔, 食晏, 泵奶, 餵奶, 湊仔, 泵奶, 同仔仔沖涼, 餵奶, 湊仔, 食晚飯, 邊睇電視邊湊仔餵奶, 瞓覺, 半夜起身餵奶, 靄豬仔, 瞓覺, 晨早起身餵奶, 靄豬仔, 瞓覺, 跟住又起身, 食早餐.......

日日如是, 只係餵奶既時間會浮動d, 因為仲未fix到個schedule, aiden通常未夠鐘食奶就會嘈, 唔知佢係扭抱定扭食..... 未夠一個月已經俾盡咗佢120ml, 醫生已經話唔可以再加, 因為一個new born既胃仔根本就負荷唔到......

尋日, 全日條友仔都瞓唔到覺, 日喊夜喊, 全日都瞓唔到幾個小時, 我抱就肯定唔制, 連婆婆抱都瞓唔到, 真係冇晒符...... 佢個樣又好似肚餓咁, 但又好似係好眼瞓咁, 真係唔知佢會唔會係有邊度唔舒服...... 到夜晚11點幾佢都係瞓唔到, 我唯有妥協, 出最後一招 - 奶咀, 果然, 佢啜啜下就瞓著咗, 雖然我萬個唔願意, 但都已經冇晒辦法........
平時朝早佢通常都唔願瞓, 要婆婆抱, 就算瞓咗, 放落highchair佢都好快會扎醒, 今日我又出動奶咀, 佢竟然好好瞓, 佢一瞓著我就拎番個奶咀出黎, 但佢就會好快扎醒....
結論: 仔仔係一個好冇安全感既人, 其他環境因素不變, 婆婆繼續响廚房度bing ling bang lan, 但有奶咀安撫住佢竟然可以瞓得好冧....... 當然, 我會盡量嘗試响唔俾奶咀佢既情況下靄佢瞓, 因為真係唔想佢依賴咗個奶咀.... 尋晚真係好迫於無奈, 見到佢瞓唔到覺勁扭計真係戥佢辛苦!!
第二個結論: 如果佢係肚餓, 喊係為咗要食既時候, 塞個奶咀俾佢係唔得既....... 咁為咗要佢瞓番多d, 要食奶咀都冇辦法, 再係瞓得咁少, aiden好快就會好似媽咪咁, 有一對熊貓眼加一對大眼袋..... 咁就唔cute嫁喇 :(

1 comment:

  1. Aiden BB大左好多呀~ 新任媽咪加油呀!!!

    表姨下星期黎探你好唔好呀~ 平日夜晚黎啦...同你影靚相呀!!!

    ReplyDelete