Tuesday, May 11, 2010

My First Mother's Day :(

成個月都冇寫過個BLOG..... 代表乜嘢? 太忙?
做媽媽既, 24小時真係唔夠用..... 做在職媽媽既,更加...... 俾多幾個鐘一日專for對住bb既得唔得呢??

第一個母親節 9-May-2010, 事緣有大客到訪, 老細friday 叫咗daddy過馬交陪客..... 一心諗住sat都番到黎.... 點知..... 有d意外..... 導致extend再extend..... 到sunday母親節既中午, 先放番daddy番黎, daddy一番黎就去婆婆度接番我同aiden番屋企.... 一見到daddy個攰樣..... 其實都估到呢個母親節已經玩完..... 一如我所料, 番到屋企...... 由嫲嫲全力同aiden玩...... daddy沖完涼就去咗瞓覺....... 瞓到6pm起身就湊咗aiden番婆婆度...... 我地再番屋企食飯...... that was my first mother's day, thank you! 我既節目....... 就係帶咗aiden番去俾嫲嫲玩......

daddy叫我唔好怪佢, 佢真係好攰..... well, 乜我有講過半句怪你既說話咩??????
我只係好唔開心, 如果你唔可以同我慶祝, 至少俾個仔同我去慶祝, 而唔係要我帶個仔番去同你母親慶祝....... 我係全個晏晝坐响度睇...... so sad!!!

yes, no big deal....... I just feel sad.... no big deal......

最後, 我希望同我阿mom講一聲"母親節快樂"! 母親節對我黎講從來都未試過好似今年咁有feel......
好感激你幫我湊呢個奀皮仔, 雖然佢一d都唔奀..... 如果我冇咗你既幫忙, 我都唔知我個仔會唔會生得咁肥肥白白..... Mom I love you!!

No comments:

Post a Comment