Tuesday, May 11, 2010

Aiden boy, Happy 6 months!!

Aiden,

今日你半歲了..... 這6個月, 睇住你大個仔, mommy每一日都過得好開心..... 即使沒有足夠既休息, 仍然是值得的!!

你係一個有脾氣既人, 唔知算唔算有個性........ 但好愛恨分明, 好似我! 你唔話得, 好似我! 你臭脾氣, 好似我! 冇耐性, 都係好似我!!!!
希望我懂得點樣去教育你, 以彌補你性格上面既缺點.....
希望你明白媽媽既苦心..... 當你認為我對你好harsh既時候..... 其實我係有reason嫁.....
我希望你將來會成為一個快樂既人, 要快樂, 先要學懂讓身邊既人快樂...... most of the time, 你都係一個happy boy, 你既出生, 為我既人生帶來無限既歡樂, 亦為我地兩邊既家庭都帶來無限既喜悅.....
我希望你將來有能力照顧自己, 要照顧好自己, 先有能力照顧好身邊既人.....

其實媽媽最擔心既係, 你會做咗一個霸道, 野蠻既小朋友...... 因為你太可愛了, 你身邊所有既人都好喜歡你, 就係因為大家都喜歡你, 所以大家都會遷就你, 嬌縱你....... aiden, 你知道嗎? 媽媽唔係唔想其他人愛錫你, 我只係唔想你被寵慣後, 性格唔好, 到時候就唔會再得人鐘意, 你明白嗎? 我真係唔希望你可愛既外表會成為殘害你一生既東西, 你要好好記住!

mommy wish you healthy, 健康是無價的, 亦唔係我地世人做甚麼可以換取, 所以當你有健康既身體既時候, 要好好珍惜!

Aiden, I love you!! Happy 6 months~ Be good~~

Love,
Mom

No comments:

Post a Comment