Sunday, January 10, 2010

不經不覺已經2個月了.....


不經不覺aiden已經2個月大了, 我感覺艱辛期已逐漸遠去, 因為呢隻豬仔開始識聽人講嘢, 唔會再好似初生時咁係又喊唔係又喊佢有佢喊你有你唔知佢喊乜..... 同佢傾偈佢會好鐘意聽, 同佢玩佢又會同我笑, 真係太美妙...... 有時仲會笑到kaka聲, 真係太太太太太得意了...... 終於開始感受到有趣既部份, 可惜已經到咗復工既時候, 相信我一定會好唔慣同埋會好掛住粒仔.....
aiden boy, 希望你唔會怪mommy要做工而冇好好咁陪伴住你成長, 我一定會盡抽時間去陪你, 婆婆一定會照顧得你好好嫁, 你千祈唔好蝦婆婆, 要蝦既你就蝦mommy啦!! mommy睇住你呢兩個月慢慢咁長大(其實都長大得幾快), 真係覺得好奇妙, 你而家就只係瞓咗响我隔離, 望住你, 我真係覺得好幸福, 希望你蝦我既時候會手下留情啦...... 蝦還蝦, 千祈唔好hurt我呀, 我會好傷心嫁.....

No comments:

Post a Comment